Egen lägenhet.nu

Jag är väldigt seg och trött idag, va ju full rulle från nio igår morse till fem imorse! Gårdagen kan sammanfattas med att jag höll mig till hela min planering jag gjorde upp här på bloggen. Sandra och Niklas kom ett tag innan fyra å sen messade Seb vid fyra å talade om att Richard som skulle köra inte hade kommit så dom fick ta en av Sebs bilar hit. Dom kom så småningom iaf, gjorde ju inget eftersom det gick ganska snabbt för dom att fixa sig inför knutandet. Mig däremot tog det evigheter för eftersom jag skulle locka hela håret...

Vi hade sjukt kul när vi gick runt på torget med vår musik. Så va jag, Seb, Sandra & Linus upp på scen å buggade oxå medan Jessica höll reda på musiken. Olsson, Pontus å Niklas va nån annan stans då, haha. Sen bar det av till Folkan för mera dans, snack med massa folk jag inte sett på länge, ännu mera dans och det slutade med att Niklas fick bära mig halva vägen hem för jag inte kunde gå. Har ont som attan fortfarande, hihi.

Sen somnade alla vid fyratiden utom jag å Seb som snackade till fem tror jag. Blev väckta av Olsson som kom å ringde på dörren vid niotiden tror jag men ingen orkade upp då så vi sov väl till elva tror jag.

Ett tag efter frukosten åkte Sandra å Niklas hem å sen skulle grabbarna till Olssons föräldrar å riva en husvagn. Seb blev kvar här eftersom han var lite ehum hur säger man...halvt ur funktion? Vi försökte med några koppar kaffe men utan större framgång. Blev väldigt tomt sen när alla åkte hem vid fyra må jag säga.

Nu ska jag tända lite fler ljus, inviga duschen och ha en välförtjänt myskväll. Blir upp vid sju imorgon eftersom det kan komma nån och inspektera bredbandsuttaget vid åtta. Då vill jag gärna vara påklädd! Puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Haha, aa vara påklädd kan ju vara en fördel ;P

2009-01-18 Kl. 22:19:12
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0