En blöt morgon

Haha, ja den rubriken lät ju lite sådär lagom bra. Dock sammanfattar den ganska bra hur  dagen har varit hittills. Klockan ringde 20 över 7, eftersom det skulle kunna komma någon och inspektera bredbandsinstallationen redan vid klockan 8, kände jag att jag ville vara uppe och påklädd då.

Tog en riktigt lång dusch (en lång dusch så tidigt på morgonen i vaaaaarmt vatten va inte ofta man kunde ta hemma hos mamma i skogen, hihi) och märkte sen att i princip hela badrummet plus hyllorna inuti badrumsskåpet var helt blöta. Jag har ju inget duschdraperi! Måste införskaffas snarast. Efter duschen var det dags att diska lite grejer till frukosten, det mesta är ju dammigt eftersom det har stått nerpackat, och de nya grejerna vill man ju också diska.

Sen har jag i alla fall suttit här vid datan och kollat på ett avsnitt Andra Avenyn till frukosten och nu är det dags att fortsätta pula här i lägenheten. Ingen skymt av nån gubbe än. Puss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Kom det någon gubbe sen då? :P

2009-01-19 Kl. 15:27:14
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0