En bra början

Nu har jag fått så mycket ordning som jag kan få just nu i klädkammaren, behöver få hit min byrå eller införskaffa något annat bra förvaringssystem (som om jag skulle ha råd med det?) så att jag kan få fix med alla linnen, t-shirts, sovkläder och sånt som inte ska hänga på galgar. Måste fixa nåt bra skoskåp också, eller lär nog ha flera stycken med tanke på hur mycket skor jag har, att ha i hallen.

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon blir det upp tidigt eftersom jag ska in till stan och köpa present till älsklingen innan jag börjar jobba. Vore skönt om jag hinner få undan lite disk innan jag åker också. Så ska jag passa på att plugga lite på bussen på vägen in också, det gäller att vara effektiv nu för att komma ikapp!

Sa jag sängen nu? Ska betala lite räkningar först bara, sen så får John Blund ta mig. Eh, ja det lät ju bra. Godnattpuss ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0