En man med körkort

Stooort grattis till mitt busfrö till älskling som klarade körkortet idag! Fick mess imorse där han skrev att han visste att han inte skulle klara det bara för han mådde dåligt. Så när han messade vid två att han inte klarade det blev jag ju inte direkt förvånad. En stund efter det kom ett mess där det stod: jag skojade, jag har körkort nu. Shit, blev så himla glad men precis just då så spydde ungen på fritids så jag kunde inte svara. Så ringde han och lät jättebesviken: varför svarade du inte för? Talade om att jag va på jobbet, så han blev happy igen och skulle ringa upp ikväll sen. Vi hann snacka en liten stund i alla fall, sen spydde ungen igen. (Jag tänker minsann inte bli magsjuk!)


Så nu har man karl med körkort, najs! Grattis till snyggingen i mitten ;)




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Grattis till honom :)

Blev ju som en födelsagspresent åt honom xD

2009-01-28 Kl. 17:38:29
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0