En tripp till Ekonomikum

Vi hade sjukt kul igår kan jag säga, men får berätta mer om det senare för just nu sitter jag å käkar frukost, ska till bussen om mindre än en halvtimme och har varken klätt på mig helt eller sminkat mig. Men det fixar sig, i värsta fall kör vi sminkningen på bussen för jag orkar inte byta till tåget idag. Latmask.

Har precis suttit och kollat på kartan över Uppsala och tror nu att jag kommer lyckas hitta till Ekonomikum. Har ju varit dit en gång förut men kommer sjutton inte ihåg mer än åt ungefär vilket håll i Uppsala det ligger, haha. Jag och mitt lokalsinne.

Tycker ändå det känns lite konstigt att juridiken som är helt IT-baserad ska ha en obligatorisk irl-träff medan religionen som faktiskt har vissa frivilliga campusträffar inte har någon obligatorisk närvarokoll nu vid kursstart. Men aja, man ska inte förstå allt.

Någon som har förslag på vad man ger sin pojkvän i 20-årspresent? Puss ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0