En tur i skogen

Kom precis hem efter en underbart mysig ridtur i skogen tillsammans med Lena. Det var evigheter sen vi red sist, tror inte jag har ridit sen i slutet på november så Emma har liksom stått i typ en och en halv, två månader. Inte bra. Dock hade hon till min stora glädje inte fallit ur så mycket som hon gjorde sist hon blev ståendes ett tag. Men ändå, den hästen måste ridas! Det kommer jag göra även fast jag flyttar, känns bra att ha det kvar. Jag menar, har ju ridit hela livet och hos Lena sen jag va 13.

Nej, nu tänkte jag hoppa i dushen, fixa lite lunch och packa nån flyttlåda innan det bär av till jobbet. Just ja, måste ringa farmor också och säga att jag äter där ikväll. Ska till Amir vid sextiden och sen blir det ju till jobbet direkt därifrån imorgon. Så vi hörs imorrn kväll! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0