Ensam fick sällskap

Hann precis diska så skrev brorsan på msn å frågade om han kunde komma över, behövde plugghjälp. Visst, jag skulle ha pluggat på min religion men brorsan betyder en himla massa för mig så klart man vill hjälpa honom. Pappa skjutsade över honom hit å de köpte med chips, ostbågar och en fanta. Jag stoppade in en pizza i ugnen, vi slog oss ner på golvet me godis, läsk å hans engelskaböcker å pluggade. Sen satte vi oss vid datan och kollade på lite roliga klipp på youtube, typ nigahiga, Björn Gustavsson å lite annat. Å så kollade vi in lite snygga skor på hollywood, hittade ett par jag blev sugen på. Blev alltså myspysfredag med brorsan istället för ensam med plugg.

Men usch alltså! Så fort jag har haft folk här å folket åker hem så blir de så sjukt tomt. Känner mig helt ensam i hela vida världen då typ. Så den tid av kvällen efter att brorsan åkt har jag roat mig med att lyssna på en massa Rännhåla Rockers, diska några sotiga ljuslyktor och messa med Seb. Blev sjukt sugen på bira också, perfekt eftersom jag hade i kylen, så knäckte en till ostbågarna som va kvar i skålen.

Nu är det dags för sängen, mamma kommer vid tio imorgon så då ska jag va ready to go. Godnattpuss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Vad tycker du om min header förresten? ;)

Ha det bra!

2009-02-01 Kl. 17:19:25
Blogg: http://ccristin.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Får man komma över någongång och plugga tillsammans med dig? =)

2009-02-01 Kl. 21:22:49
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0