För jag är coolast i världen

Va ner på vårdcentralen imorse och där va jag coolast i världen för jag klarade av att ta blodprov i fingret utan att ha mamma vid min sida! Okej, allvarligt låter det helt sjukt men jag har haft världens problem med det. Varit på väg att svimma när de ska sticka liksom, knappt kunnat andas. Kan hända att det kanske va den gamla The Ark låten som spelades på radio just då som gav mig mod, haha. Tror allvarligt det ;)

Do, do, do, what you wanna do, don't think twice, do what you have to do

Sen har jag suttit och vikt strumpor med mamma i soffan, vi kom på att det kanske va sista gången mamma tvättade mina strumpor. Kändes konstigt, men jag flyttar ju om en vecka. Tiden går fort, för fort nästan. Jag har ju inte ens börjat packa mina grejer än! Så nu ska jag packa min första flyttlåda. Puss ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0