Förbannad vare min mage!

Nu är jag riktigt trött på det här! Om det nu är magsjuka, ska man då behöva ha det i över en vecka? Eller har jag fått nån typ sjukdom eller magsår eller vad sjutton är det? Det gör liksom ont hela tiden och jag bara känner för att slå sönder allt som kommer i min väg. FRUSTRERANDE! Det måste ha blivit bättre till imorgon för jag vill verkligen träffa mina älskade brudar då... :(

Okeeej, förutom min värkande cpmage så var det mys som vanligt hos älsklingen. Han hade sparat på julklappen tills nu, haha, så jag fick den igår. Fick ett set med Naomi Campbell parfym, duschkräm och bodylotion plus 400 kronors presentkort på Åhléns. Shit, jag blev skitglad! Jag handlar ju mycket på Åhléns i vanliga fall och nu när jag flyttar kan jag säkert hitta en del spännande saker till hemmet där också. OCH parfymen och det är precis i den röda färgen som är så himla snygg till mitt nya gråa badrum :)

Så kollade vi på film, Amir hade kollat på Bangkok Dangerous och sa att jag måste se den. Kan hålla med om att den va bra faktiskt. Sen blev det Face Off, vi hade lite Nicolas Cage tema nästan kan man säga. Skönt att bara få ligga i sängen å glo på två bra filmer med älsklingens händer på magen. Dock hade jag det inte så mysigt hela tiden eftersom han sprang fram och tillbaka mellan sängen och spisen för att se till maten. Färskpasta med spenat och kycklingbitar med champinjoner, currysås och massa gottis. Alltså, min karl är världens bästa kock! Maten är mer gourmet än morfars, d.v.s. helt otrolig. Så man ska väl inte klaga ;)


Julklappisar från älsklingen




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hoppas du blir bättre imorgon med din mage och lyxig julklapp :)

2009-01-08 Kl. 20:31:36
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0