Ge mig lördag

Tar en paus i packandet.

Jag längtar sjukt mycket nu! Sandra ringde för ett tag sen å talade om att hon å Niklas hade allt fixat nu till lördag när vi ska klä ut oss å knuta på torget. Jag har mitt fixat oxå å Seb messade att han hade sitt klart med nu, då har säkert Linus å Pontus det med. Fick mess av Jessica med å hon ville oxå va med å det klart hon ska, ju fler desto roligare! Får se vad Olsson hittat på att va, han va inte så sugen på våran idé. Haha. Aaaaah, ge mig lördag - jag spricker snart för jag är så pepp! Synd bara att inte Andersson kan va med. Köra nå band på spelning i Stockholm just då, attans.

Nej borde kanske hoppa i säng nu istället för att fortsätta med packandet? Har ändå fått ganska mycket packat nu å ska upp sex imorrn för å hinna duscha innan vi drar iväg på den där samverkansgrejen med jobbet hela dagen. Aja, får ju typ betalt för två extra arbetsdagar så det är ju nice! Godnatt ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0