Godmorgon världen!

Har precis pratat med mami och vi bestämde att vi ska åka till morfars stuga idag för att hämta hit i alla fall ett bord å stolar plus de lådor med bestick å lite mer koppar å sånt som jag har står där. Ska bli nice att få hit lite mer grejs! Efter det åker jag hem till mamma för å packa ihop lite saker där, lär nog passa på att ta med mig datan också så jag kan lägga över de sista som fattas från datan där. Sen vore det ju helt underbart om man hinner rida en sväng också, men det vette sjutton om jag gör. Aja man kan inte få allt ;)

Så nu blir det söndagsfrukost bestående av rågmacka med skinka, fil med kanel&äppelmüsli samt ett glas juice - super! Andra Avenyn till det, snart är jag ikapp och kan bara kolla på ett avsnitt i veckan - vad ska jag ta mig till?! Får börja kolla på massa andra serier också, haha.

Duschen efter, sen ska jag berätta mer om gårdagen samt lägga upp bild på nya klänningen så ni får se den snyggingen. Puss ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0