Här går det undan

Nästan hela dagen har ägnats åt att flytta över alla bilder, musik, dokument och sånt från datorn där nere till min snygging här uppe. Med mitt minne på endast 1 GB har det blivit ganska mycket springande i trappan. Nu på kvällen frågade Per om jag ville låna hans minne på 4 GB istället, så jag slapp springa så mycket. Bättre sent än aldrig liksom och jag var ju ändå långt ifrån klar eftersom jag hade film och musik på cirka 60-70 GB kvar. Hade ju blivit ganska mycket mer springande med mitt pluttminne! Inte så mycket kvar nu tack och lov, det börjar bli jobbigt att kuta upp och ner.

En, en och en halv timme idag tog jag mig i alla fall ut med Hickomamma och Anneli för att få lite friskluft. Riktigt skönt var det men när vi var på väg hem kunde jag inte röra mina fingrar. De hade verkligen blivit som isbitar, trots mina supertjocka mysvantar! Men fick ju frisk luft i alla fall, ska va hälsosamt har jag hört.

Strax dags för sängen och lite mysig horoskopsläsning. Hörs imorrn, puss <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hahahaha! Och så har du kutat upp och ner med 1 GB minne xD Hahaha!

2009-01-07 Kl. 09:31:10
Blogg: http://jenyspenny.blogg.se/
Skrivet av: i s a b e l l a m a l m b o r g

jag ÄR cool!

saknar dig med! :( <3

2009-01-07 Kl. 14:56:58
Blogg: http://szerafia.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0