Hur firade du nyårsafton?

Jag kommer inte ihåg så mycket av min nyårsafton. Haha, okej jag kommer visst ihåg men det är lite suddigt. Dock beror inte det på något alkoholmissbruk eller liknande, utan min sabla förkylning/influensa eller vad det nu är. Hela dagen och kvällen spenderades i soffan kollandes på film och sedan blev det en god middag med familjen. Mamma och Per stack iväg till en granne på party och jag å brorsan stannade hemma på soffan. Vid tolv gick jag ut å satte mig på trappan för att kolla på fyrverkerier, såg grannbyns raketer över skogen - riktigt snyggt! Min älskade lilla missekatt kom och kurade ihop sig till en boll i knät på mig så fick ju sällskap med :)

Sen tände jag två tomtebloss, det första för att säga hejdå till 2008 och det andra för att säga hej till 2009. Lite symboliskt sådär. Nu ska jag sova så jag är frisk på lördag. Då äre ju pub med raggarna igen! Puss <3






Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Låter mys :)

2009-01-02 Kl. 09:56:32
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0