Hur svårt ska det va?

Nu har jag varit ner och lagt lite grejer på postlådan, lämnat in ansökan om ICA-kort och sen kutade jag in för att köpa min andra diskpropp. Alltså köpte en på ICA igår, tyckte den såg lite mysko ut men det va ju den enda modellen som fanns så tänkte såklart att då måste den ju passa. Kom hem, provar den och vad händer? Vattnet rinner ut! Aha, tänker jag, den kostade ju bara 14 spänn så skitsamma då. Gick in på Konsum idag och hittade en nedsänkt, som det ska va här. Kom hem, provar den och vad händer? Den är för liten så vattnet rinner ut! Hur fucking svårt ska det va att hitta en diskpropp som passar?!

Mamma ringde från stan nyss, hon ska köpa duschdraperi åt mig. Yes liksom, snart kan jag duscha utan att hela badrummet blir swimmingpool! Hon skulle kolla efter diskpropp också, gullemamma <3 Hoppas hon hinner hit innan jag går till jobbet.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Värsta irriterande :S

2009-01-20 Kl. 13:37:46
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0