I Gimo och kollar in gubbar

Haha, men det är ju inte så illa som det låter. Knut idag och eftersom jag fick höra att en del trevligt folk (Johan, Linus & Pontus) skulle dit så va det ju nice att mamma å Anneli bestämde sig för att åka. Tanken var väl att vi skulle vart där till sex när det drog igång, men vi kom inte iväg hemifrån förrän halv åtta (morsan skulle mocka å sådär).

Typ fem minuter efter att vi har åkt ringer Johan å frågar vart vi är, timing - huh va e det? Ringde upp sen när vi också hade kommit dit, trodde att vi gick efter dom, kom sedan fram till att vi nog gått åt motsatt håll, hade sedan sett en drake som dom bar på (bara det att den Johan sett va typ en sån där karnevaldrake, den jag såg va en pytteliten unge!) så tänkte att vi är nog på väg åt samma håll ändå. Sen ser jag karnevaldraken och möter dom, som kommer å går på andra sidan vägen. Haha :P

Morsan försvann med Anneli direkt, vi gissade på att det va för att hon såg att Seb va med också.
OBS! Internskämt! Efter att vi har gått runt en stund så kommer nån, klädd i gul vägverketklädsel typ, gående emot oss och gör sen värsta utfallet. Jag är sjukt rädd för knutgubbar så jag höll på att flyga på Johan! Den gula gubben visade sig vara Olsson i arbetskläder, haha, så han gjorde oss sällskap under resten av tiden.

Sen hittade vi ju Sandra också
("Vad letar vi efter? Sex. Vart gör vi det? På gatan!" Internt igen, sorry.), utklädd sötnos ;) Nu ska jag stoppa i mig en macka, sen blir det sängen. Puss ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0