Jamen det löste sig ju ändå?

Jag är inte den som är den, men vissa saker stör jag mig faktiskt på riktigt ordentligt. En stund i alla fall. Konstigt hur vissa människor bara ändrar sig sådär från en gång till en annan, först verkar värsta hjälpsamma men sen när det väl är dags då antar de bara att man ska ha fixat allt helt själv trots att det inte varit min uppgift ens. Man frågar inte man bara antar. Good to know. När det sen ändå löser sig tack vare en person som jag vet är hjälpsam, som jag kan lita på till 120 %, så fortsätter man ändå med det dåliga humöret. Snälla nån, vi är där för att ha kul! Och det löste sig ju så sluta tjura, smile för sjutton.

Så, nu har det gått över.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0