Megatrött

Händelserik dag! Är så sjukt trött just nu så sammanfattar lite i punktform bara så skriver jag mer utförligt imorgon ;)

*Läsa all juridik-kurs-info-grejs på bussen in till stan
*Träffa Jenny & Julia S, va sjukt länge sen så blev asglad
*Handla superbillig snyggingklänning, kommer bild imorrn!
*Juridikintroduktion på Ekonomikum 12-16
*Skynda till tåget hem
*Baka, städa lite, laga mat & diska
*Fika med Johan
*Över till Olsson & Jessica
*Ut å leka lite i Forden
*Läsa bloggar & msn

Och nu ska jag stoppa i mig en nattmacka och sen blir det sängen. Imorgon tror jag vi ska åka och hämta hit lite möbler och mina bestick. Så måste jag ju förbereda lite för danskursen också, å lära mig dom danserna de har lärt sig förr, om de e några jag inte kan...

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0