Mycket på agendan

Hmm, känns ju sådär lagom bra att man försov sig idag. Har så himla mycket som ska fixas. Men jag behövde väl få sova ut lite, det har ju inte varit så mycket sova under sista veckan. Får göra upp en att-göra-lista för dagen, så jag inte glömmer bort något.

Att göra:
*Ringa Guy om ett öga & eluttaget i badrummet som inte funkar
*Ringa CSN om studiebidrag
*Gå igenom danserna som mina kursare lärde sig förra terminen
*Leta kurslitteratur på blocket, annars beställa

Ja, det va nog det allra viktigaste... Sen vore det också bra om jag hann plugga lite, fixa med kår och nationsmedlemsskap, e-legitimation och en del andra saker. Men om en och en halv timme ska jag gå till jobbet så det lär jag väl knappast hinna.

Efter jobbet hänger iia med mig hem, hon skulle bjuda på pizza eller något sånt mumsigt. Blir perfekt innan jag drar iväg på den första dansträningen efter juluppehållet. Vi hörs, puss ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0