Myskväll med iia & camsex med Jenny

Ibland ska busar jag till det lite. Hihi.

Juliia har precis åkt hem efter våran asgoda middag bestående av nudlar, kycklingfilé, cashewnötter, broccoli och kokosmjölk. Blev verkligen underbart gott! Efter middagen blev det kaffe med pepparkakor å whiskeychoklad som Linus lämnade kvar här i söndags (ta den, den e äcklig!) och under hela tiden cammade vi med Jennylee. Haha va skitkul, måste vart intressant å se oss sitta på golvet å käka! :P Nä, men vi hängde mycket vid datan också faktiskt, sociala som vi är.

Nej usch nu går ögonen i kors och jag tänker göra ytterligare ett försök att komma i säng innan tolv, vilket jag förmodligen kommer att misslyckas med. Konstigt det där. Igår kollade jag på klockan då den va halv elva å tänkte att jippie, jag kommer sova vid elva idag! När somnade jag? Hmm...halv två tror jag klockan blev...

Jaha, nu svarade jag på ett mess ifrån Seb å vips så va klockan tre minuter över tolv. Då sket det sig igen då, haha! Godnatt på er nu, vi hörs imorgon ♥


iia & jag på en av alla våra tjejkvällar




Kommentarer
Skrivet av: jennylee

Hahaha, det var jätte kul ;D

2009-01-23 Kl. 09:53:24
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0