Nästan helg nu!

Men det spelar ingen roll, för den fulla rullen kommer hålla i sig hela helgen med. Det är så mycket att göra just nu men på något sätt känns det ändå som att de håller på att bli reda i allt. Sjukt hur det kan kännas så med tanke på att typ allt det viktigaste är kvar att göra. Kan vara för att jag börjat få lite smått ordning här hemma nu, sånt smittar av sig. Tro't eller ej!

Mitt fritidsbarn var hemma sjukt idag så vickade för en som va sjuk på en annan avdelning av fritidset idag. Blir nog så imorgon med. Ikväll kommer Amir hit, första gången sen jag flyttade. Han hade lika mycket att tänka på förra veckan som jag hade, haha. Ska hinna plugga juridik, städa och diska innan han kommer tänkte jag. Sen blir det till att laga en riktigt god middag, vi måste ju fira nu ju när han tog körkort igår och imorgon fyller han ju år! Ska fixa sånt gottis med kycklingfilé, nudlar, broccoli, cashewnötter och kokosmjölk som jag gjorde när iia va här tänkte jag. Sen kanske det blir en kladdkaka till efterrätt, får se om jag hinner.


Älsk och jag kvällen vi träffades för första gången

Imorrn måste jag ta itu med religionen, skulle egentligen behöva fixa med den idag men hinner inte med det också. Sen på lördag ska jag förmodligen in till stan med mami och handla till lägenheten, på kvällen kommer iia och JennySpenny hit på en liten inflyttningsfest. Ska bli mys att umgås med mina sötnosar igen! Så sover dom kvar och på söndag efter dom har åkt ska jag se till att lära mig alla mina kursares danser samt göra upp en grovplanering för den här terminens dans. Pjuuh, sen är jag kanske ikapp!

Vi hörs, puss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Wiie :D

2009-01-29 Kl. 17:41:45
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0