Nu är det imorgon kväll

Sjukt lugn dag på jobbet igår må jag säga, skönt med sådana dagar. Idag var det precis tvärt om så just nu är jag helt slut i skallen. Är ganska trött också eftersom vi inte somnade förrän framåt femtiden i morse, så det blir sängen tidigt ikväll så att jag orkar med den där samverkansgrejen vi ska på med jobbet hela dan imorgon.

Ringde för å höra om hur det går med lägenheten, skulle ju egentligen få den idag. Badrummet hade blivit klart idag så det va kvar att skruva in handfatet å sådär, men sen hade tydligen förra hyresgästen slarvat bort en av nycklarna så nu va dom tvugna att byta lås också. Det var beställt och skulle komma idag eller imorgon, förmodligen. Jag kommer ju inte ha nån möjlighet att hämta ut nycklarna imorrn men det kunde mamma göra så nu hoppas jag verkligen att det blir klart imorgon! Vi tänkte ju va ett gäng hemma hos mig där å fixa oss inför knut på lördag ;)

Nä, hann inte packa nåt igår innan jag drog till jobbet så ska göra det nu. Flyttlasset ska ju trots allt förhoppningsvis gå nu i helgen! Puss ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0