Och dom ska man ha råd att vänta på?

Men shit alltså! Sitter här och tar mig igenom min att-göra-lista för dagen. Ringde Guy nyss å det gick ju bra, han skulle nog komma idag å fixa det som ska göras. Najs! Nu får jag fix på eluttaget i badrummet, lampan i köksfläkten, öga på ytterdörren plus en hatthylla i hallen. Wiihoo :)

Så ringde jag till CSN nu å inte nog med att man blev tokstressad av det sju miljarder mil långa förinspelade meddelandet där man ska knappa in en massa olika siffror beroende på vad man har för ärende. När man äntligen har tagt sig igenom allt knappande så säger en röst: "det är många samtal före dig i kön" (jag tänker: attans, nu blir det lång väntetid) "beräknad väntetid: fem minuter" (men skönt, det kan jag ju vänta i alla fall) "antal samtal före dig i kön: 48" (48?! Men tjoho säkert ni att det tar fem minuter! Tror ni jag är gjord av pengar eller?) KLICK!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0