Ooops...klockan gick!

Alltså, idag har varit en sån där data-dag. Tog med den till farmor och farfar imorse så att jag kunde sitta och kolla upp lite om de kurserna jag ska plugga nu i vår, sen började jag fixa med designen och vips var det dags att gå till jobbet. (Grymt skönt att va tillbaka, jag älskar verkligen mitt jobb!) Det var ju inte riktigt meningen att jag skulle bli sittandes vid datorn hela tiden efter att jag kommit hem också. Okej, jag kollade på en film, Amanda, med mamma till middagen. Men sen hamnade jag här igen och fortsatte pula med designen och var lite social på msn.

Alltså, jag har inte inte packat någonting alls idag. Jag behöver några till flyttkartonger,
någon som har? Får fortsätta imorgon, men är sjukt sugen på att åka å kolla på knutgubbar då...om jag får skjuts vill säga. Hmm...

Hade ju tänkt lägga upp de sista bilderna från dagen efter puben nu när jag la ner arbetet med designen men kom på att jag måste åka med skolbussen till bruket imorgon. Det blir upp klockan halv sju alltså så lär nog klä av mig lite och sussa sött i min stora, tomma säng nu. Puss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Shit, vad snygg sidan blev :D

Skitsnyggt med det gråa i menyn ;)

Hur kunde du få den så slimmad och inte jag den gången jag försökte få till den? :o

2009-01-12 Kl. 23:12:03
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0