Sovmorgon!

Inte fram till nu då, haha, men det va riktigt skönt att krypa ner i sängen igen efter att mamma hade ringt och sagt att hon skulle komma upp med lite grejer på lunchen. Sov till halv tio tror jag, nice som attan!

Hade två timmar på mig att duscha å pula lite innan mamma kom upp - och hon hade med sig Hicko! Hunden blev skitpaff å bara stod å glodde i några sekunder, sen flög han på mig och kramades å slickade i ansiktet. Söthunden <3 For runt i lägenheten sen å luktade på alla grejer innan han la sig ner å ville gosa mera. Mami hade lunch med sig, skitgod schnitsel eller hur det stavas. Vi fick sitta på golvet å käka för jag har ju inte fått hit nå bord än, men det va ganska mysigt.

Jobbet sen å efter det blev det långpromenad med papi och Ingela, sen blev jag bjuden på middag där. Trevligt va ordet. Ner på affärn en sväng sen och nu håller jag på å hänger in alla mina kläder i klädkammaren eftersom mamma hade galgar med sig när hon kom idag. Puss på er! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0