Stressad

Ja, himla tur kan jag ju säga att jag fick gå en timme tidigare ifrån jobbet idag. Var ner på bibblan med en lista på alla ISBN nummer på dom böckerna jag kommer behöva nu till religionen och juridiken. Gubben säger: mjaaa det skulle ju underlätta om jag fick alla namn på böckerna och författarna också... Jag säger glatt att jag kan gå hem och fixa det å komma tillbaka om en halvtimme cirka för det lär de nog ta att fixa fram det. Så kutar hem å skriver upp allt de plus en matlista (eftersom jag ska baka kladdkaka till imorrn när Andersson förmodligen kommer över på kaffe) å kutar tillbaka till bibblan igen. Då säger gubben: eeeh, behöver du verkligen alla som här böckerna? Då har jag liksom precis sagt det innan! Blir så himla trött. Slutar me att han letade fram två av tio böcker åt mig, säger att restan ska han börja leta fram nästa vecka och får jag tag på böckerna på nåt annat sätt (d.v.s. köper dom för strax över 2000 spänn!!!) så ska jag höra av mig. Hade bra god lust å smälla till gubben!

Kuta in på affärn i alla fall där jag stötte på farmor & farfar, det va nice. Nu har jag precis packat upp de jag handlade å ska skynda mig att hitta nå bra kläder och sminka mig för om en halvtimme kommer Lena T.O å plockar upp mig eftersom vi ska till en jobbarkompis på middag. Blir käka fisksoppa och dricka vin, sköj. Hoppas vi inte kommer hem alltför sent bara, måste komma i säng i tid så jag hinner baka imorrn. Å fixa fram karta till den där introduktionsträffen jag ska på för juridiken. 12-16 i stan, blööööh!

Puss på er & hoppas ni får en mysig kväll ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0