Studera.nu?

Och så kan vill jag ju bara meddela alla om att jag dör litegrann just nu, dock på ett lyckligt sätt (tror jag) eftersom att jag just fick besked om att jag kom in på alla tre kurser jag sökt nu till våren. Ojojoj, vad ska jag välja - hur ska jag göra. Nu fick jag ännu mer att tänka på.

Just ja, fick ju reda på idag också att jag inte får flytta in den 15:e för att de nog inte skulle hinna få klart badrummet tills dess. Attans! Så det blir den 16:e eller 17:e istället. Big difference, jag vet. Aja, jag får ju ett nytt fräscht badrum i alla fall. Nice :)




Kommentarer
Skrivet av: jennylee

Najs med ett nytt badrum ;)

2009-01-09 Kl. 09:13:52
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0