Trosor, strumpor & en himla massa BH:ar

Mami kom över för en timme sen och hade med sig nästan alla mina underkläder (som jag självklart hade glömt ta med mig i flytten, smart Sanna, smart!). Nu har jag plockat upp allt på sängen bara för att då måste jag bestämma en plats där jag ska ha dom innan jag drar till jobbet, för ikväll kommer Juliia över hit på middag. Hon vikarierar på mitt fritids idag så när hon har slutat kommer hon upp, ska bli grymt kul och mys med sällskap :)

Mammen hade med sig min stora spegel också så nu kan jag kolla om jag ser okej ut hela jag liksom, istället för bara överkroppen som är pretty much it man ser i badrumsspegeln. Så hade hon med sig min vitlöksdressing också, blir mums på maten, och IKEA katalogen. Jag fick ju presentkort på 500 spänn där i julklapp av mami & Per så ska dit nåt snart och införskaffa lite spännande saker till lyan.

Nu börjar filen se lite mysko ut så dags att starta ett avsnitt Andra Avenyn och stoppa i sig frukosten för att sedan fortsätta packa upp alla kläder. Jag förstår inte vad alla kommer ifrån! Puss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hihi, kan inte bli annat än super mysigt ;)

2009-01-22 Kl. 16:16:09
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0