Är det söndag idag?

För det känns som att det är måndag, eftersom att jag redan varit ledig i två dagar. Men det är alltså söndag idag och jag har ledigt både idag och imorgon också. Känns konstigt, men skönt. Sambon jobbar och sliter, har bott här i en vecka nu.

Ska nog slappa lite vid tvn idag. Gjorde det i typ två timmar igår, skönt skönt! Fast känner mig så onyttig när jag gör det, så tänkte fixa naglarna lite under tiden. Det va ett tag sen, så det behövs.

Men för att inte fastna i soffan:

* Hyllpapper in i köksskåpen och lådorna
* Spela Bonniers Trafikskola
* Blogga mera om Power Meet
* Skicka horoskop till mamma

* Fila naglarna
* Eventuellt baka kakor/scones

Nu regnar det ju också hör jag. Ganskas rejält. Trodde det skulle göra mig deppig men nej, åh så mysigt! Denna söndag blir en mysdag.




Kommentarer
Skrivet av: stina

svar: det känns jätteskönt att fått i ordning på bloggen nu. kanske ändrar lite igen, tycker det är jätteroligt att fixa med den :)



ja, jag råkade kolla i ditt badrumsskåp :$

2009-07-19 Kl. 12:56:29
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0