Är ni bakis eller?

Det är inte jag. Bara pyyyyyyyyttelite. Kom nyss hem från jobbet, less på att det ska va så jobbigt varmt där. Å nu vet jag inte vad jag ska göra. Har lust att hitta på nåt, men svårt när man måste hålla i stålarna. Idé någon?

Kvällen igår blev inte riktigt som det var tänkt, men det blev bra ändå. Kan det bli annat? Seb och jag knäckte första ölen hos mig, tog bussen in till stan där vi gick på Max och sedan drog vidare mot Liljekonvaljeholmen. Dock var det en lång bit att gå, så vi hann inte dit riktigt. Eller vi hade hunnit, men kändes ovärt att lägga ut 140 spänn för å dansa i en halvtimme.

Så vi vände och hade turen att få busskjuts tillbaka till stan. Bestämde oss för att Williams är trevligt, så Williams fick det bli. Gick dit och tog en varsin öl, blev fotade en himla massa av en kille som kom fram med jättekamera och tyckte vi såg så fina ut. Han va inte vimmelfotograf som vi trodde, han fick min mail så han kan skicka bilderna. Väntar med spänning.

Nä, hej på er nu. Nu ska jag och Bailey gå till farmor och farfar. Puss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Jag vill med! :D

Fiiiint det, fiiint som binda!

2009-07-11 Kl. 16:13:42

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0