Det här känns konstigt

Att det är måndag idag alltså. Men men, imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller. Tisdag-torsdag 8-17 och sen är jag ledig/har semester till den 4 augusti. Härligt!

Idag blev det sovmorgon för mig, ända till tio. Sambon är som vanligt och jobbar, kommer nog inte hem förrän efter sex. Usch stackarn, vilka dagar han har. Så hmm, sex timmar kvar. Vad ska jag hitta på då? Lista!

* Hyllpapper in i köksskåpen och lådorna
* Spela Bonniers Trafikskola
* Blogga mera om Power Meet
* Eventuellt baka kakor/scones
* Dammsuga
* Skriva in i nya almanackan
* Måla naglarna kanske?

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen käka lite och läsa bloggar. Vi hörs, puss puss ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0