Första semesterdagen efterlyses!

Vart tog den vägen? Jag vaknade tio, messade, klev upp, matade djuren, satt mig vid datorn och åt frukost. So far so good.

Sen kom brorsan över och vi satt och snackade och drack kaffe i typ en timme, härligt. Sen drog vi med Bailey hem till farmor och farfar för att spana in deras splitternya bil. Blev så glad över att de äntligen unnat sig en ny bil, med både AC och automatlåda. Det är dom verkligen värda.

När jag va på väg hem efter att Bailey hade lekt slut på sig en timme i deras hus, mötte jag pappa som plockade upp mig. Åkte förbi sopstationen och hejade på Håkan, sen köpte pappa pizza till mig. Goooooott, tack! Åkte hem till honom så att Bailey fick träffa Misty, vilket ju hade kunnat gå betydligt mycket bättre. Bailey hade i alla fall kul och sprang runt och utforskade hela huset tills hon slutligen lade sig på pappas fåtölj, där Ingela fick fotografera henne. Resultatet ser ni nedan, superfint!



Nu ligger kissen och gör allt för att hålla sig vaken. Slår vad om att hon ska ligga och bita mig i stortårna och springa runt som en toka i natt med. Men det gör ju egentligen inget, för jag har ändå svårt att sova. Vi är inte vana att bo ensamma!

Och vi vill inte bli det heller.




Kommentarer
Skrivet av: Mamma Madde

Men du! Det där skulle du ju göra en förstoring av! Tummen upp, Ingela!

2009-07-28 Kl. 12:11:11
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Ja, bra idé! Bilden är ju hur fin som helst! :D

2009-07-28 Kl. 12:32:04
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Tackar för bildberömmet! Kissarna var mer rädda för varandra tror jag en arga, fast illa låter det och illa ser det ut. Det går nog bättre så småning om, tror du inte?

2009-07-28 Kl. 13:05:11
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Beröm är du värd! Jo, det tror jag med. Jag får komma över med lillskruttan flera gånger, så går det nog bra snart :)

2009-07-28 Kl. 22:26:25
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Haha! Hon var verkligen helt galen när jag var hos dig xD Rolig misse det där och en bilden blev sjukt fin :)

2009-07-29 Kl. 13:25:27

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0