Fulla rullar hela tiden

Igår hade jag min första riktiga semesterdag, woohoo. Åkte ut till skogen med Jessica & Olsson, gosade lite med Bailey (som har vuxit ännu mera!) och gick sedan hem till mamma för att hämta moppen. Följde med mami en sväng till Östhammar, käkade mjukglass - gott & mysigt!





På kvällen for jag över till farmor och farfar, blev bjuden på middag och jordgubbar med glass till efterrätt. Min kusin Johnna var där också, jättekul att träffa henne igen! Det va ett tag sen, så det fanns en del att prata om :)




När jag hade kommit hem igen blev det bestämt att jag skulle jobba lite på morgonen idag, krisade ju lite på andra jobbet. Så blev sängen inte allt för långt efter tolv, ehm nästan sant i alla fall.

Ville helst slå sönder väckarklockan idag när den ringde, men tvingade mig upp och idag har jag varit otroligt produktiv. Jobbade lite först där imorse, sen bar det av till stan där jag handlade lite småsaker som fattades. Mötte också upp Seb för att få tillbaka min borttappade legitimation. Så nu har jag sett hans lastbil och yrkesklädsel, haha ;)

Sen skulle ju självklart tåget vara försenat så jag missade bussen hem ifrån Skyttorp. Men snälla Ingela kom och hämtade mig, Christina och henns barnbarn. Tackartackar! Passade på direkt då att instruera Ingela i marsvinsutfodringen. Tack för att du tar den med! :)

Ja, sen har jag gjort allt möjligt samtidigt kan man säga. Har varvat disk och tvättstugetid med dammsugning och städning av lägenheten, handlande och bankbesök med telefonsamtal och kom-ihåg-listskrivning. Mycket trevligare att komma hem till en städad lägenhet. Har även hunnit med att ställa iordning inför att ta hem min lilla Bailey när jag kommit hem igen från Västerås. Nu är det nästan bara att packa kvar.

Längtar! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Fan vad söt Bailey är :')

2009-07-01 Kl. 10:36:41
Skrivet av: Ingela

Hoppas att du/ni får det riktigt bra nu, att allt funkar som det ska och så. Marsvinen kommer att ha det bra, lita på det. Bailey är så himla fin, förstår att du längtar efter att få hem henne. Hennes syrra, hm vad heter hon nu då, är förstås otroligt söt hon med.

2009-07-01 Kl. 14:00:03

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0