Idag: Leka med min älskling

Om typ två och en halv timme kommer min fina Jennylee hem till mig, längtar! Vi ska ha lite spamys, snacka skit (fast det gör vi inte, vi snackar sanning) och fördriva tiden som bara vi kan göra.

Så nu har jag en del att göra innan hon kommer, bäst att göra en lista så att jag inte glömmer något.

* Diska
* Dammsuga
* Betala räkningar
* Ta fram kyckling
* Städa åt marsvinen
* Rensa kattlådan
* Duscha

* Bädda

Men först nu ska jag äta frukost. Oh yeah, jag har semester.

Förövrigt så tycker jag att ni är dåliga som inte kommenterat något alls på fyra dagar. Kom igen, prata med mig.




Kommentarer
Skrivet av: Mamma Madde

Jag håller ju på, för fullt...

Min lilla "listfia". Vad jag känner igen mig från förr...

Hälsa Jennylee!

2009-07-28 Kl. 12:14:08
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Ja, jag märker det. Du är duktig du mamma, tror du är min flitigaste kommenterare faktiskt :) Hihi, ja men man blir ju mera motiverad när man får stryka saker ifrån listan och ser hur det minskar.. Det ska jag göra! :)

2009-07-28 Kl. 12:33:48
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Fast jag försöker också skriva kommentarer väldigt, väldigt ofta :`( Attans att du ska få besök idag :), inte något målarväder ute så vi hade tänkt snylta e.m fika hos dig. Men du har några semesterdagar kvar förstås.

2009-07-28 Kl. 13:11:07
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Jaa, du är också duktig på att kommentera! :) Tyckte att det var ovanligt bara att det var tyst ifrån alla i fyra hela dagar. Började fundera över ifall någon samlat alla mina läsare på ett ställe och brytit fingrarna av dom.. :S Jaså, ja det har jag ju. Fredag tror jag funkar, vi kan ju höras av! :)

2009-07-28 Kl. 22:29:18
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0