Knutby eller Eldfesten?

Nu har jag lite beslutsångest här. Den 8 augusti händer åtminstonde två saker som jag vill vara på. Varför ska det vara så att det jämt händer flera saker på samma dag?

Har vetat om ett tag nu att Wizex kommer att spela i Knutby parken. Och dom är ju hur bra som helst, kommer säkert vara världens drag och massa dansvänlig musik!


Men samtidigt är det ju Eldfesten här i Österbybruk. Gamla kära Eldfesten. Och vid dansbanan här kommer Svänzons att spela. Dom låter ju inte helt fel dom heller! Och Eldfesten är ju ändå Eldfesten.







Åhåhåh, hur ska man göra? Känns lite som att det lutar åt Eldfesten ändå, men jag vet inte.



Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hatar också när det står mellan två saker! Är så jävla svårt att välja då :S

2009-07-22 Kl. 14:17:13
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Ja Eldfesten är Eldfesten...samma gamla traggel, (nästan) lika från år till år. Så missar du det i år så kommer (nästan) samma igen nästa år. Välj Knutby parken du tycker jag ;) Se så lätt det var att välja =D

2009-07-22 Kl. 18:54:05
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Njaae, just nu så lutar det faktiskt åt att det blir Eldfesten ;) men som sagt, jag får se.

2009-07-22 Kl. 23:14:38
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0