Musikstilar

Msn-konversation mellan mig & Seb.

Jag: mina händer luktar stålull!
Seb: är de nice?
Jag:
Seb: nähä.. nää, ja har aldrig luktat på det jag.
Jag: äh, luktar typ metall.. å de kan ju lukta gott, om man gillar metall
Seb: njää, ja tycker bättre om rock n roll å country jag..



Senare..

Seb: ja, folk borde nog rådfråga mig om allt här i världen.. Fast dom flesta skulle nog inte ens förstå vad jag talar om, då jag använder mig av väldigt svåra å komplicerade ord, just eftersom att jag är så himla smart!
Jag: HAHAHA!!! seb! hahahahahahaha
Seb: Jäpp! Sanna!
Jag: är du så himla smart? så himla smart? hahahahahahahahaha
Seb: jäpp! de ä ja!
Jag: jamen DU skrev att du är det "eftersom att ja är så himla smart"
Seb: skrev jag? jaa, men ja mena ju jävla.. slant bara lite på knapparna..
Jag: hahaha, joho du, säkert... säkert!
Seb: hahaha! okey då, ja medger.. du har väldigt dåligt inflytande på mig.



Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0