När matte diskar dansar katten på tangentbordet

Eller va det inte så man brukar säga..? Nähä. Nä nä, okej då.

Men i alla fall. Idag har jag varit och grattat morfar som fyllde år. Grattis till honom och grattis även till Josefin som fyllde systembolag idag! När jag kom hem körde jag igång med att spela igenom mina 200 nya låtar som jag fick av min morbrors tjej, tack för 10 skitbra skivor. Tack också till mormor som gav mig och Bailey en jättefin kattpelare, Bailey älskar den!

Så kvällen har ägnats åt att twista och städa och försöka undvika att trampa på Bailey och hennes syster som jag varit barnvakt åt.

Och nyss när jag diskade så verkar det som att en viss liten misse har varit upp på tangentbordet och prövat chatten på facebook. (Nämner inga namn, Bailey.) Morfar hade skrivit och tackat för idag och Bailey kom med ett fint svar till honom:



Tycker det är lite coolt (läskigt?!) att hon nästan kan mitt personnummer. 8906500 är ju nästan 890605. Med lite träning så. Och bh och hej klarade hon ju nästan av också! Hon visste väl när det va dags att sluta, för när disken var klar låg hon i soffan och såg ut som om ingenting hade hänt.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag skriver om Power Meet imorgon, för snart ska jag krypa ner i sängen och sova med min katt! Puss godnatt på er ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hahahaha! Så himla clever katt du har ;)

2009-07-09 Kl. 12:31:04
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0