Nu så har jag semester igen

Trots att jag älskar mitt jobb (och även har kommit på att jag älskar de små dagisbarnen som jag fått spendera den mesta tiden med under dessa två veckor) så ska det bli så himla skönt med ledighet. Börjar jobba igen den 4e augusti men det tänker vi inte på nu, för nu har jag semesteeeeeeer. Igen.

Tog sovmorgon idag och sov ända till nio. Japp, ni läste rätt. Sovmorgon till nio.

Just nu sitter jag här med katten i knät och funderar över vad man kan göra idag, men även på semestern. Någon som har något/några förslag?

Idag blir det i alla fall
* Dusch, peeling, ansiktsmask & hårinpackning
* Städa, diska, dammsuga
* In med hyllpapper i köksskåp och lådor
* Spela Bonniers Trafikskola
* Måla naglarna, det va evigheter sen!
* Skriva in i nya almanackan

Hyllpappret började jag ju faktiskt med för en vecka sen, så det SKA fixas klart idag. Så är det bara. Puss hej så hörs vi ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Du ska träffa mig! :D

2009-07-24 Kl. 12:07:15
Skrivet av: Mamma Madde

Du ska bada mé mig.. Det har ja skrivit förr..

2009-07-24 Kl. 17:26:29
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Japp, det ska jag göra! :D

2009-07-24 Kl. 23:52:53
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Du kan kvista förbi på en fika till exempel. Och du kan bjuda över oss på fika också ;) Har du lust till något svettigt men konstnärligt (hm, nåja)så kan du få hjälpa till med målning i och på huset ;)Kan nog komma fler saker, jag hör av mig om det senare hehehe!

2009-07-25 Kl. 12:07:28
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Åh, det gör jag gärna! Och ni är självklart välkomna hit också :) åååååh, jag älskar att måla! Hjälper gärna till :D

2009-07-26 Kl. 00:15:46
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0