Ojojoj!

Nu är jag tillbaka till verkligheten efter fem helt galna dagar på Power Big Meet i Västerås. Det har hänt så mycket saker att jag inte ens orkar börja berätta något nu ikväll.

När vi hade kommit tillbaka till bruket idag så var det bara att packa ur bilen och ställa in grejerna på sängen, för att sedan direkt åka ut och hämta hem Bailey. Äntligen! Som jag har längtat efter denna dag.

Så kvällen har ägnats åt att lära både Bailey och hennes syster Pepsi (som jag var barnvakt åt medan Jessica & Olsson städade sin lägenhet) vart man får och inte får vara, samt vad man får och inte får göra. Det är krävande med bebisar, men jag är lycklig som få över att få ha denna sötnos i mitt liv!

Vi kom nyss hem efter att ha varit över och hälsat på hos syster Pepsi. Bailey var så duktig och promenerade hela vägen genom trapphuset, klädd i sitt sele och koppel. Så fin så! Nu ligger hon trött och sover bland all packning på min säng. Nu ska jag packa upp och sen ska jag göra henne sällskap.

Berättar mer imorgon, då kommer det upp en himla massa bilder också. Puss godnatt på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jessica

Har hon varit bråkig i natt då? de har lilla Pepsi varit :P

2009-07-06 Kl. 10:36:51
Blogg: http://cesytod.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Så härligt med misse bebisar :D

2009-07-06 Kl. 12:45:21
Skrivet av: Ingela

Ja de är söta de små liven när de ligger och sover, men inte lika när de har gått bärsärkagång i lägenheten =D Men de, både Bailey och systern Pepsi är otroligt fina måste jag säga. Härligt med kattungar!

2009-07-06 Kl. 13:39:22
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Hihi, det är därför jag tar med mig katten när jag åker bort :P nä men, hon är ganska lugn faktiskt :) jaa, underbart!

2009-07-07 Kl. 00:33:13
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

var en söt lite misse du skaffat!

2009-07-07 Kl. 21:36:20
Blogg: http://mobergo.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0