Power Big Meet - dag 3

Äntligen fredag! Som jag hade längtat efter den här dagen. Och den blev helt super. Eller ja, kvällen var väl det som blev bäst. Men resten var också riktigt bra!

Jag och Sandra vaknade upp ganska så bakis den här dagen. Dagen innan slank det ju som bekant ner en hel del. Och smakar det mint så får inte en droppe gå till spillo! Då suger man på tröjor och slickar på armar. Och med man så menar jag mig själv. Hehe.

Vi gick till LeeHugin & Munin, köpte oss kaffe, hämtade våra frysta vattenflaskor och slog oss ner för att återhämta oss. Det gick ganska bra. Dock mådde jag dåligt av all pasta och sån skit jag fått i mig under två dagar. Jag är ju inte alls van att äta sånt. Men men. När vi började må som folk begav vi oss återigen till området för att spana in ännu fler bilar och stånd. Såna där som man handlar i alltså ;)


Inne på Hugin & Munin | Kaffe och återhämtning | Ford Mercury

På kvällningen sen så kom ett gäng kändisar från vårt älskade East Coasters Roselaw körandes i en Cadillac. Mycket trevligt att få umgås en stund med dom. Drygt nog så mådde jag väldigt illa där på kvällen, låg mest i pickupen och hoppades att jag inte skulle spy. Sabla pastaskit. Och så hade jag druckit för dåligt under dagen, vatten alltså.


Kolla JennySpenny! En Vista Cruiser! | Nicke bar Eva-Lena en bit | Folk vid Cadillacen

Knäckte i alla fall en öl och VIPS så gick illamåendet över. Underbara, älskade Åbro! Hahaha. Jag, Sandra och Niklas drog iväg upp på stan för att leta upp Seb som väntat ett bra tag. Hittade honom vid en mack ett tag efter att vi sprungit på Linus ute på gatan. Fick en stor ros ifrån Seb med en massa glitter på, bara för att jag är den bästa vännen som finns. Underbara, fina vän!


Jessica grimaserade lite | Vi bodde fortfarande i centrala Österbybruk | Jätterosen, fiiiiin!

Sen började det spöregna och vi gled parvis ifrån varandra. Jag och Seb sökte skydd i ett partytält men bestämde oss sedan för att röra oss tillbaka mot tältplatsen. Gick där helt dyngsura i spöregnet och jag hade skorna fulla av vatten och världens skavsår, så skorna åkte av och jag gick barfota i en halvmil eller nåt sånt. Helt fantastiskt faktiskt!




Kommentarer
Skrivet av: Ingela

Jamenvist måste det ha varit pastan! Jag menar vem mår inte illa av det, den smaskiga och rika mängden av dryckenskap kan absolut inte ha någonting med det att göra ;)

2009-07-18 Kl. 20:14:13
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Haha! Jo, självklart spelade säkert alkoholen in också.. Men jag mår inte bra av pasta, ris, potatis och sånt där :P

2009-07-19 Kl. 09:26:41
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Mamma Madde

Nej just det, Sanna. Tänk så myckwet kolhydrater det finns i öl bara...

2009-07-19 Kl. 20:53:54
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Hmm, tänkte inte på det.. Haha!

2009-07-20 Kl. 11:56:50
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0