Power Big Meet - dag 4

Så var då lördagen kommen, sista partydagen. Dock inte sista inlägget. Kommer upp ett till sen med inköpen ifrån den långa marknaden, hehe ;)

På natten frös vi. Och liksom alla andra nätter innan denna natt så pös luften ur madrassen och vi vaknade på den stenhårda marken. Men vad gör det, bara man har trevligt sällskap så överlever man allt! Vi låg och hotade varandra så elakt vi bara kunde (jag måste ha varit värst: passa dig din himla buse innan jag kommer och slår ner dig! Säkert lyckades jag skrämma slag på Pontus.), folk runt omkring måste ju ha trott att vi var helt störda. Som tur är bryr vi oss inte om vad andra tycker.


Linus, Seb & Jessica på morgonen. | Seb & Linus. | Jessica var trött. Ja hjälp, vem var inte det?

Linus fick Olssons punkterade barbara, Ursula, något han blev mycket glad över. Tänk inte snuskigt nu, jag ska berätta hur hon smälldes. Hon hade nämligen tjänat som tältvakt iklädd min bikini, Olssons skor, pilotbrillor och keps dagarna innan. Tyvärr var det ett gäng idiotbrudar som härjade runt där vi bodde och snodde Ursula, med allt på, punkterade henne och tog grejerna. Dom snodde öl och liknande från annat folk också och levde rövare på de tider av dygnet då andra ville sova. Tack och lov blev dom utkastade och jag fick 150 spänn för min bikini. Men usch för idioter säger jag!


Linus fyller omsorgsfullt Ursula med luft. | Kraaaaaam! Kärlek på hög nivå ;) | En tältvaktande Ursula någon dag innan. Saknar min fina favoritbikini!

På dagen blev det mest till att ta det lugnt, tre dagars dryckesintag började så smått kännas av. Bar i alla fall av en sväng till området igen för att kolla in lite fler bilar och handla lite till. Mat på kvällen sen och jag började återigen må illa, knäckte en öl så gick det över. Precis som kvällen innan. Seb fixade så att vi fick ut och cruisa i en Uppsala-Dodge, riktigt trevligt. Sen lämnade vi bilen och gick iväg för att prata och gråta, så skönt med bästavänner. Bestämde oss för att gå och käka pizza och sedan leta upp ett gammalt dansställe, som visade sig vara sålt sen nåt år tillbaka. Nya ägaren var supertrevlig och visade oss runt, snackade, visade sin bil och drack öl. Härligt!


Mr Driver. | Mr Beerguy. | Två tröttisar; Jessica & Olsson.

Mot natten sen så visste vi inte riktigt vad vi ville göra, så vi letade upp delar av gänget för att se vad dom höll på med. Dom ville välta tält och röja, så vi gick och satte oss på bryggan vid finncampingen istället. Mycket bättre och trevligare. Sen tältade vi igen och till vår stora lycka och förvåning så vaknade vi upp med luft i madrassen. Niklas kan pumpa han!


Seb somnade? Nä, vila lite bara. Seg blev och var man. | Tältvältargänget som vi lämnade illa kvickt.




Kommentarer
Skrivet av: jessica

första bilden på mig: skit trött. andra bilden på mig, deprimerad :(

2009-07-21 Kl. 07:41:52
Blogg: http://cesytod.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0