Power Big Meet - dag 5

Dags att packa och åka hem, efter fyra dagars roligheter, galenskaper och upptåg i Västerås.

Frukost, tältrivning, packning, kramar, en sista tur på dass och skriva i gästboken stod på agendan. Sedan bar det av hemåt i den mysiga (inte trånga) pickupen. Åt jordgubbar, kollade på korten från tiden i Västerås, drack Pucko, åt choklad, drack vatten, pratade om såna där saker som t.ex. "what happens in Västerås, stays in Västerås". Fast det är inte säkert att det gör det.

Tänke i alla fall lägga upp bilder på det jag handlade på marknaden. Blev inte så mycket eftersom jag vill save my money så mycket som möjligt. Men ibland är det svårt.

Ja, men i alla fall då. Inköpen som fick följa med hem blev dessa grejer på bilderna nedan. Otippat va? ;)


Två tygmärken till skinnjackan, vet inte vilket av dom jag ska ha? Två raggarbruds-pins, såna tappar jag bort lätt! Och ett fint klistermärke, så sant så sant.


Fem nya flamesglas. Hade äntligen råd att köpa flera vid samma tillfälle. Köpte ett för fem år sedan, sen ett till för två år sedan. Ett tappade jag i diskhon en sån där dag när allt bara gick åt skogen, så ett kvar. Nu har jag sex. MEN misstolka inte!




Kommentarer
Skrivet av: Ingela

Va, ska du "förstöra" skinnjackan med lappar och märken och jag vet inte vad? Aaaaahhhhh! Snälla snälla Sanna ta ditt förnuft tillfånga.

2009-07-20 Kl. 20:32:01
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Jo, jag vet. Men jag kom på att den pin som jag brukar sätta på jackan, råkar jag alltid slita loss. Och då kanske jackan går sönder mycket, vilket inte vore bra! Det vore hemskt. Slakt nästan. Så om jag bara får ett litet tygmärke påsytt på ena ärmen så förstör det inte så mycket. Och det går att ta loss utan att det knapp syns efter, om jag skulle vilja det. :)

2009-07-20 Kl. 22:14:15
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Fräna glas ;)

2009-07-20 Kl. 23:36:07
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0