Så är det helg igen

Sitter för tillfället här med en sjukt gosig kattunge i knät, mysigt som attan! Hon pussar på mig och rör jag henne inte konstant så stirrar hon på mig och piper tills jag gör det. Fast just nu stirrar hon på hur mina fingrar sveper fram över tangentbordet på laptopen. Haha.

Nu har jag i alla fall gjort mina tre låååånga arbetsdagar, för den här veckan. Sambon va ledig igår och ägnade dagen åt att sova ut lite samt att ta hand om disken. Väldigt huslig av sig, diskar, dammsuger, torkar av bänkar, gör slasken skinande ren, rengör spisen, bäddar sängen osv. Mycket trevligt må jag säga!

Och eftersom att jag är ledig idag så ska inte jag va sämre, utan tänkte fixa fint och snyggt i lägenheten. För det är ju så att man inte har mycket annat att göra när man bor i lägenhet, något som sambon nu har förstått.

Så att göra idag blir:
* Tvätta 7 - 12
* Diska
* Dammsuga
* Bädda om i sängen
* Städa badrummet
* Ta en dusch
* Lägga in hyllpapper i köksskåpen & lådorna
* Läsa bloggar
* Köpa spånbal

Och vem är då denne sambo? Är det måhända en Mr X? Jag brukar skratta åt andra som använder sig av denna term för att hemlighålla en eventuell pojkvän. Haha säger jag igen. Mr X är ju töntigt. Sambo är coolt.




Kommentarer
Skrivet av: ` isabella szerafia. - Kissies pojkvän avslöjad

VEM ÄLEEEEEEEEE

2009-07-17 Kl. 14:35:14
Blogg: http://szerafia.blogg.se/
Skrivet av: Mamma Madde

Já vet, já vet vem.... : )

2009-07-19 Kl. 20:47:09
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Ja, du vet ju alltid allting du.. ;)

2009-07-20 Kl. 11:55:09
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0