Ser jag ut som en Fia?



Du gör mig glad och jag är så himla lycklig över att ha dig som min vän. Du betyder obeskrivligt mycket för mig och får humöret att skjuta i höjden. Jennylee, bästavän, tack för idag! ♥

Massa snack om allt mellan himmel och jord. Kaffe, kakor, munkar, transfetter, sötningsmedel, kattgos, tjejsnack, tv, lax, couscous, wokgrönsaker, spöken, smältchokladbanan. Trots min klängiga huvudvärk, var dagen underbar.

Nu ska jag göra mig klar för sängen, tänker för en gångs skull läsa innan jag somnar. Ska rota fram Harry Potter, det va länge sen. Fjärde och sista natten ensam nu och jag jobbar extra på Tammen imorgon. Sen får jag tillbaka sambon. Åtminstone för en natt.

Och jag är sjukt nyfiken på vad som kanske händer helgen vecka 36. Men han säger att jag inget får veta än.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Tack själv! :D Det var riktigt härligt att träffa dig igen, vi får ses snart igen och våldsgästa iia även ;D

Krams! <3



Btw, jag är också nyfiken vad som händen den veckan :O

2009-07-29 Kl. 12:27:01
Skrivet av: ove

ni e snygga söta vackra fina <3 <3 <3

2011-12-19 Kl. 12:18:42

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0