Tjatjatja

Idag har det varit full rulle, fast mest här hemma i lägenheten faktiskt. Blir inte mycket tid till att sitta vid datorn när man har en liten bebis kutar runt i lägenheten, som dessutom har bestämt sig för att kontorsstolen är en utmärkt plats att sova på. Haha! Söt är hon.



Hon sov i alla fall lugnt hela natten i fotändan av min säng och när jag sen varit upp på toa vid nio tyckte hon inte att jag skulle få somna om, så hon bestämde sig för att börja springa fram och tillbaka i sängen och sedan i resten av lägenheten. Så det var bara att snällt kliva upp ;)

Hihi, nu håller hon på och jagar sin svans. Hoppar runt i sängen, såååå söt!

Dagen har jag spenderat med min lilla misse, har varit barnvakt åt Pepsi också så det var inte det lättaste att baka kladdkakan som Sandra Hå fick i present. GRATTIS TILL HENNE SOM FYLLER 17 IDAG!  Men det gick och nu på kvällen åkte jag, Seb, Olsson, Jessica & Bailey över och grattade henne. Bailey är så duktig i bilen! Hade henne i sele och koppel och hon bara låg i mitt knä hela vägen, höll på att somna. Lika på hemvägen, underbart!

Nu ligger hon i sängen och tittar på mig. Ska diska lite, sedan blir det sängen. Skriver om PBM imorgon istället ;) Godnattpuss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Ingela

Ja så är det med smått i huset, då får man inte sova som man vill eller någonting som man vill göra i lugn och ro ;) Men det tar man så gärna, eller hur? Vad bra att hon är med på bilåkning, bland andra människor och andra saker. Blir det naturligt från början så brukar det inte direkt bli något problem sedan. Du kommer nog att få en katt/hund :)

2009-07-07 Kl. 09:49:21
Skrivet av: stina

är du barnvakt?

svar: tack :) det dumma är bara att hela nerevåningen är kvar.. och jag bör ta den.. men måste bara vakna först. har städat på pappas jobb mellan 8-12, sen lagade jag mat och nu har jag klippt gräs i två timmar. gosh, vilken människa klarar det?

2009-07-07 Kl. 16:03:16
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Ja absolut! Det är helt underbart att hon äntligen har kommit nu, jag har ju väntat och längtat så länge :) Ja, det känns bra att det funkar så bra. Inga protester alls. Hihi, ja jag tror det faktiskt ;)

2009-07-08 Kl. 00:09:09
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0