Usch vad jag ljuger

Jag har ju inte diskat. Däremot har vi varit och hälsat på Sandra Hå och Niklas. Fikade och snackade en massa, om Power Meet, Eldfesten och sånt där. Trevligt. Kaffe och kladdkaka är gott.

Nu är jag trött och ska sova. Ensam igen. Eller möjligtvis med katten, om hon kan lugna ner sig. Hon beter sig jättekonstigt, springer runt som en toka hela tiden och gör satyg. Tror att hon saknar sambon minst lika mycket som jag gör. Han har ju trots allt funnits här lika länge som henne. Sånär som på fyra dagar.

Ja över tre veckor har vi spenderat tillsammans, så det kanske inte är konstigt att tomrummet är enormt nu. Uscha. Jag vill inte ens gå och lägga mig.

Jaja, godnattpuss på er i alla fall ♥




Kommentarer
Skrivet av: Mamma Madde

Jag vet hur det känns gumman. Om några veckor har jag ett sånt läge igen, já mé...

Tänker på dig.

2009-07-28 Kl. 12:08:36
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Ja, fy.. Och då ska jag tänka på dig. <3

2009-07-28 Kl. 12:31:08
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0