Frukost ur mitt nygamla skafferi

Ja, jag fick ju en hel del gjort igår. Duktig som jag är. Hahaha, ja men typ. Rensade i kattlådan gjorde jag också. Intressant va? Och gick på toa...och...nähä, det va inte intressant kanske. Nä just de.

Skafferiet blev riktigt snyggt igår med det prickiga hyllpappret. Jo jag måste säga det igen, jag är duktig.


Varför använder inte folk hyllpapper längre? Det är ju sjukt snyggt! Och man blir mycket gladare av det.

Jaha, idag är det i alla fall lördag, jag är ledig och sambon jobbar hela helgen. (Vem är denna sambo?!) Tänkte att jag skulle se till att få en del gjort idag också, inte bara sitta och bli förslappad framför datorn eller tvn. Apropå det så kollade jag på tv igår också, inte gjort på länge så det va kul. Brukar kolla på katten annars. Öh, nu va jag där igen. Det här är inte intressant.


Men hon är ju världens sötaste, min lilla Bailey. ♥

Idag då? Såhär tänkte jag:
* Duscha
* Fixa in hyllpapper i köksskåpen och lådorna
* Spela Bonniers trafikskola
* Blogga mera om Power Meet
* Diska

* Hänga in det nytvättade i klädkammaren
* Hämta hö

 
Hmm, har varit uppe sen innan åtta. Dags att äta frukost. Blir framför tvn i bara underkläder, mysigt!

Och så säger vi grattis till Lena O som fyller 50 år idag, woohoo! Så det blir till att åka ut dit en sväng också för att säga grattis och fira lite :)

Puss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Mamma Madde

Det ÄR fint gumman. Mé hyllpapper..

2009-07-19 Kl. 20:49:16
Skrivet av: Sanna

--> Mamma



Jaa, visst är det? :D

2009-07-20 Kl. 11:56:06
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0