Jag & kofoten

Var tog den här dagen vägen då? Alla dagar bara flyger förbi, inte bra! Men jaja.

Idag har jag varit ute med Bailey i sele, gick lite runt huset och hon är så duktig. Kommer nog att gå riktigt bra det här. Efter det städade jag lite i lägenheten och sen kom Seb, vi käkade med Jessica och Olsson och sedan bar det av ner till klubben där det var arbetskväll. Målade den nya ytterdörren och drog upp sjukt mycket spikar ur golvet vid baren. Heja jag och kofoten!

Både jag och Seb va kaffesugna och hungriga när vi kom tillbaka hem så Seb kokade kaffe och jag lagade mat. Blev citronpepparstekta laxfiléer och pasta, gott. Lyssnade musik, snackade och käkade. För en liten stund sen kom han på att han ska gå upp typ klockan tre å jobba, så då va det tack och hej och ses imorgon.

För imorgon ska vi åka till Thuns, när han slutat jobba. Det ska letas flanellskjortor! Såå...nu ska jag rensa kattlåda och sova. Och vet ni vad? Jag tar det där om Power Meet imorgon, ja precis. Jahaja. Nu tänker visst Magnus ringa mig skrev han. Sångare i Texas Moonshine, skitbra band ska jag tala om för dom som inte vet det. Så lär väl bli till att vara social ett tag.

Jamen, godnatt! ♥

En timme närmare bestämt. Och jag heter tydligen gullefjun och lilla sockerpullan. Haha, jag dör seriöst lite grann. Aja, trevligt att talas vid igen. Va ju sjukt länge sen vi träffades å de blev ju inget av me de på Power Meet heller eftersom jag blev full å han fick jobbigt hög feber. Stackarn. Han planerar i alla fall att komma ner nåt nu i sommar med sin svarta Cougar å hänga med på nåt nere på klubben. Skoj! Nä, kattlåda nu. Sen sova. Natti.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Duktig misse du har :)

Mmmm, lax, det är fina fenor det! :D

2009-07-09 Kl. 12:21:46
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0