20årsfirande med släkten

En söndag efter två dagars festande kan man vara ganska trött och sliten, vilket jag också vaknade upp och var. Och det höll i sig hela dagen, men dagen blev ändå väldigt lyckad och bra.

Klev upp, duschade och förberedde massor med familjen inför att allt folk skulle komma vid tre. Och massa folk blev det verkligen, vi var 24 personer (jag, mamma, Per, Dennis, pappa, Ingela, farmor, farfar, mormor, Janne, morfar, Inga, Gun, Sten, Micke, Elisabeth, Robin, Linda, Sussie, Christer, Johan, Julia, Olsson & Jessica) som satt och åt och fikade i mammas vardagsrum. Mysigt som attan men jag fick lite smått klaustrofobi och behövde ut och ta luft ibland.

Fick skjuts hem av Johan sen på kvällen, var så trött och sliten att jag gick och la mig redan klockan nio. NIO. Jag som omöjligt brukar kunna somna innan tolv, haha.

Många knäppte kort, har dock bara fått bilder ifrån pappa. Ni andra som fotade får gärna skicka bilder till mig, så att jag kan få bilder på lite fler av folket som var där. Det vore trevligt, inte varje dag man fyller 20 liksom :)

Tack allihop för en minnesvärd dag! ♥


Ett härligt gäng! Usch vad mycket trevligt vi har hittat på tillsammans.


Falsk marknadsföring. Önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden och stanna där i all evighet.




Kommentarer
Skrivet av: Ingela

Jadu det är vad jag kallar kalas det ;)Mat, fika i mängder och trångt och solen som gassade på fönstret så att svetten började blänka i pannan. Men kul var det!

2009-06-17 Kl. 17:44:31
Skrivet av: Sanna

-> Ingela



Jaa, det var rikigt härligt! Och tack för de fina presenterna, nu älskar jag kaffe igen ;)

2009-06-17 Kl. 21:17:14
Blogg: http://essesset.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0