Äntligen sommar!

Hej vänner (och kanske en och annan fiende? haha, jag skojar)!

Det har varit full rulle, varit ledig en massa ju plus midsommar så inte har jag haft tid att sitta vid någon dator då inte. Men det verkar inte ni heller ha hunnit med (förutom i torsdags, oh my!) ser jag när jag kollar på statistiken. Tänker inte berätta om vad jag har gjort ännu, jag är hos mamma för tillfället och har ingen kamerasladd med mig. Ni får hålla er till ikväll! ;)

Tänkte bara slänga upp en bild på det fina vädret som väntar, i alla fall för oss i Österbybruk. Nu kommer sommaren äntligen hit! Kolla in det här och gläd er åt att solen åter kommer låta sina sköna strålar lysa på oss.



Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för midsommarlunch och fika hos mormor. Svarar på kommentarer sen och så hörs vi ikväll! ♥




Kommentarer
Skrivet av: stina

svar: tack så mycket :) jag tyckte den såg lite halv ut, men den får duga! tack igen, jag vill bara bli frisk. plus att jag har en SJUKLIG ond me^s värk. i hate! nu måste jag snyta mig innan datorn blir helt kladdig ^^

2009-06-21 Kl. 11:17:28
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Ja och med det tidigare regnandet, så att markerna liknar mer träsk en stigar och gräsmattor så blir myggen jätteglada :( Får man inte sitta inne för att det regnar, så får man det för alla myggen.

2009-06-21 Kl. 16:06:40
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Jo precis, det är ju det som blir riktigt jobbigt nu ju. :( men förhoppningsvis så dör dom om det blir jättevarmt, vilket jag hoppas att det blir! ;)

2009-06-22 Kl. 00:05:59
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Jaa, jag såg det helt jävla underbart! :D

2009-06-22 Kl. 23:41:50

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0