En ledig torsdag

Ja, jag kommer faktiskt att ha ganska så många lediga dagar nu i sommar. Har räknat ut att jag fram till vecka 32 bara kommer att jobba tio dagar eller va det va. Trots det kommer jag att få ihop fler timmar än jag egentligen ska göra på de få dagar jag ska jobba. Semester vecka 27-28 plus 31 och massa lediga måndagar och fredagar emellan det. Ledig tisdag och fredag veckan som nu kommer. Skönt!

I alla fall. Fick ju åka in till stan igen i torsdags eftersom jag glömde både skorna och legitimationen i onsdags. Sandra Hå hängde med, trevligt trevligt! Sen hängde hon med mig hem på middag och så drog vi och kollade på genrepet av Jernets Fångar. Älskar den teatern, kollar varje år! Vi kom också på att det är smidigare att vi är hos henne från början på midsommarafton så vi åkte och sov hos henne istället för att hon skulle komma tillbaka hit dagen efter. Så så fick det bli, därav dålig uppdatering kära vänner och läsare ;)

Förutom att lyckas byta ut skorna och inhandla en del spännande dricka till midsommar så hittade jag också en supersöt bikini, äntligen en med byglar! Har två trekants, men trivs inte riktigt med dom. Kolla in! Hur söt är den inte?!


Perfekt till Power Big Meet (som vi ju faktiskt åker på snart) blir den. Jag i min turkosa, Sandra i sin svarta som hon köpte och Jessica i sin röda som hon köpte för ett tag sen. Se upp, för här kommer de prickiga East Coasters-brudarna!

Nu orkar jag inte sitta här och skriva nåt mer intressant, ska diska lite och lyssna på bra musik. Sen blir det sängen så jag kommer upp i god tid imorgon och hinner få lite gjort innan jobbet. Jobbar 11-16, ojojoj nästan dubbel arbetsdag ju! Haha. Nä men, fortsätter berätta om midsommarhelgen imorgon. Sov gott med er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennifer

De måste vi göra!! =)

2009-06-22 Kl. 19:47:26
Blogg: http://jlaursen.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Najs bikini ;)

2009-06-22 Kl. 22:07:18

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0